Yoga Piano

6 tidspunkter

Se alle tidspunkter

Om foajeen

Inngang fra byparken eller hovedinngang.

Foajeen åpner normalt en time før arrangementet starter.

Stoloppsett vil variere etter forventet besøk. Det er ikke faste plasser.

Se øvrig praktisk informasjon her.

Tilgjengelighet
Handicaptoalett i 1.etg. Det er heis i 1. etg. som går til 4. etg.

Servering
Det er bar i lokalet. Den er normalt sett åpen hele arrangementet.

Teleslynge
I foajeen fungerer teleslyngen best på innsiden av søylene. Vær oppmerksom på at teleslyngen av og til må skrus av, da signalene kommer i konflikt med andre tekniske installasjoner. Mer info

Nyhet! Nå kan du kjøpe sesongbillett til å delta på alle timene til rabattert pris!

Yoga Piano er yoga i lavt tempo, til levende pianomusikk. Malin Ramnemo leder Vinyasa/Hatha yoga, som består av myke flytende bevegelser, tøying og avslapping. Sofia Emelia spiller beroligende pianostykker med repertoar fra selvskrevne musikkstykker under yogaøkten.

Økten passer for både nybegynnere og erfarne yogautøvere. Alle er hjertelig velkommen!
Vi anbefaler myke og komfortable klær. Ta gjerne med egen yogamatte og et teppe til avslappingen mot slutten. Det finnes noen yogamatter til utlån på stedet.
For evt. reservering av yogamatte, send e-post til Malin på: malin.ramnemo@gmail.com

Sertifisert yogalærer 200H, Yoga Alliance: Malin Ramnemo
Pianist og komponist: Sofia Emelia

--

New! You can now purchase a season pass and attend all sessions at a discounted price!

Yoga Piano is a slow-paced yoga session with live piano music. Malin Ramnemo leads Vinyasa/Hatha yoga, which consists of gentle flowing movements, stretching, and relaxation. During the yoga session, Sofia Emelia plays soothing piano pieces, featuring a repertoire of her compositions.

The session is suitable for both beginners and experienced yoga practitioners. Everyone is warmly welcome!

We recommend wearing soft and comfortable clothing. Please bring your yoga mat and a blanket for relaxation at the end. There are a few yoga mats available to borrow on-site. To reserve a yoga mat, please email Malin at: malin.ramnemo@gmail.com

Certified Yoga Teacher 200H, Yoga Alliance: Malin Ramnemo

Pianist and Composer: Sofia Emelia